czwartek, 6 grudnia 2018

Kolejne foty młodych skurwieli, drecholi, chuliganów, łysoli i pakerów [25 ZDJĘĆ]

Dzisiaj sporo zdjęć bezwzględnych i pewnych siebie łysych albo krótko ostrzyżonych chłopaków. Przede wszystkim zajebistych, umięśnionych młodych byczków i pakerów, a także ziomków i dresików. Napisz w komentarzu którzy mogliby się do ciebie dobrać kiedy tylko by im się spodobało i co chciałbyś żeby z tobą zrobili (albo za którego ty chciałbyś się zabrać) ;)

1

2


3

4

5

6

7

8


9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25





14 komentarzy:

  1. Wszystko zajebiscie, a jak byś mógł jakies filmiki powstawiac z konkretnym szmaceniem, cweli, masterow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , doceniam te opowiadania bo są mega, dobrze było by obejrzeć w klimacie kolesi typowo filmiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia chłopaków a jeszcze lepsze są opowiadania w których chciałbym być jako tym cwelikiem a Masterami czy Dresami którzy by Mnie obrabiali, robili co chcą, wykonywałbym by ich życzenia, rozkazy zaś z tych chłopaków na zdjęciach wybrałem najbardziej zdjęcie nr 19 następnie nr 22 i 10, oraz 23 i 24.
    P cwelik z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  4. 24 moglby ze mna robic co by chcial

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie brzydcy, wszyscy. z bolem dupy, ale wybieram Pana nr 22 )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy są dla mnie zajebiści, dresiarskie mordy z dozą cwaniactwa i pewnego siebie spojrzenia. 22 najbardziej wygląda jak gej, a pozostali to raczej w większości goście hetero i drechole

      Usuń
    2. Prawda to. Tylko widzisz, mnie moze kurwic ile chce dresiarz, bydlak, prawdziwy samiec. Tylko niech ten samiec ma ryj na ktory chce sie patrzec. z ktorego sline chce sie polykac. ktorego pisuarem chce sie byc. i sluzyc nawet jako kurewska popielniczka (bylem, jestem i kurewsko sobie cenie te role). tylko jakos tak, w tej grupie zdjec, masa to ludzie-kartofle no ))) dresiarze bez charakteru. Przepraszam, ze tak to obcesowo,ale co tam )))

      Usuń
  6. widac wolisz wylaszczone i wygiete cioty

    OdpowiedzUsuń
  7. 3,7i 8 mogliby ze mna robic co chca, kiedy chca i ile chca. Natomiast ja nie złaziłbym z 13... ;-) Mega podniecajacy.... Dla mnie 8 i 13 najlepsi...

    OdpowiedzUsuń
  8. 12 i 13. Mogliby mnie rozjebac na Maxa. Kiedy by chcieieli i o każdej porze. Wyobrażam sobie, że mijają mnie przy wejściu do windy. Ciągną w stronę piwnicy. Bez zbędnego gadania opuszczają spodnie w dół i zabierają się za moją dupe. Natomiast ja chętnie bym zerznal chłopaka nr 22.

    OdpowiedzUsuń
  9. 10, 12, 14, 25. Uwielbiam jak facet po ostrym męskim ruchaniu mojej dupy daje wylizać swoje spoxone ciało a najchętniej to wylizuje pachy jaja fiuta i owlosionego rowa. Mógłby też trzymać mi na mordzie boksy po całym dniu z zapachem szczyn i paly

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje marzenie to mlody drechol wyruchal mnie w ryj anal nie moja bajka tylko ja nie sport mam 35 lat i ciężko trafić na mlodego drechola Nawet Kibola

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 ma ładne usta, 10 fajnie owłosione nogi ,ładne stopy i 22 fana poza w rozkroku. Bardzo ciężko wybierać wszyscy fajni.

    OdpowiedzUsuń
  12. 2-4-5-7-8-10-12-13-14-15-17-19-20-21-22-23-25 zajebiści som ci kolesie z tych numerków mogli by robić zemnom co by tylko chcieli ja najchętniej bym przeniuchał i stopy I ssał pałe tak długo aż by mi gardło za lali śmietanom prosto z fiuta i dał bym każdemu z tych numerków dziury do wyruchania bo som tak zajebiste te kolesie chętnie sam takiego poznał chodźby jednego jak jesteś z poznania a najlepiej z naramowic takim fajnym drecholem jak któryś z wymienionych numerków to zadzwoń domnie 507-613-732 dzwoń śmiało tylko powarzni drechole bez sieczki w głowie może się spikniemy i będziemy się spotykali na nie zobowiązujący dobry sex z mojej strony sto procent dyskrecji bo wiem że często takie fajne drechole majom lachy więc dyskrecja obowiązkowa ja jestem otwarty na każdą ewentualność dzwoń albo pisz esy śmiało jak przypadniemy sobie do gustu to będzie super zostaniemy ziomkami do ruchania ty będziesz miał młodom drecholskom łysom dziurę do ruchania bo taki jestem a ja będę mieć fajnego młodego kąkretnego fiuta którego będę mógł obrabiać kiedy zechcę i tak samo ty będziesz mógł mnie dymać kiedy i ile i jak będziesz chciał będzie wilk syty i owca całą więc dzwoń albo pisz śmiało tylko poważnie bez ściemy albo bez żadnych wygłupów.

    OdpowiedzUsuń