poniedziałek, 21 stycznia 2019

Foty zajebistych drecholi i młodych skurwielów - który najbardziej cię jara? [32 ZDJĘCIA]

Która fota najlepsza? Podziel się koniecznie w komentarzu pod spodem. Jeśli chcesz dużo regularnych postów z opowiadaniami, fotami i filmami dres, to musisz mnie naprawdę porządnie zmotywować w komentarzach ;)

Dzisiaj mam dla ciebie kolejne foty super podniecających chłopaków, ogólnie wszystkie typy które mi się najbardziej podobają: fajne młode sporciki, typowe ziomki z osiedla, patole z poprawczaka, przystojni chłopcy, groźni łysole, fajni mięśniacy i ogólnie ładni drechole na których widok w spodenkach robi mi się spory namiocik ;) Ważne żeby byli ultra krótko ostrzyżeni i na sportowo, albo jak najbardziej bez ubrania :) Zajebista klata, gołe duże stopy, szorty i białe soxy zawsze dodatkowo zwracają moją uwagę ;)

A tobie na widok których najbardziej podnosi ci się pałka? I co z którym byś chciał robić? Koniecznie daj znać poniżej!


1. Taki typowy fajny drechol na parę razy. Ciało takie że bym chętnie wymacał

2. Spoko pakerek na siłce

3. Ten drechol ma fajne groźne spojrzenie i jak dla mnie idealne szare dresy

4. Młode wilki z poprawczaka - po prostu podobają mi się te klimaty

5. Mmm, tym gościem chętnie bym się zajął. Zajebiste ciało.


6. Fajna ekipa młodych drecholi na wakacjach.

7. Uuu, od tego gościa wpierdol gwarantowany


8. Od tego tym bardziej

9. Kolejne zajebiste młodziki z poprawczaka

10. Przystojny gościu i co najważniejsze krótkie włosy

11. Ten gościu jest zajebiście zbudowany i ciężko oderwać wzrok od tej foty


12. Mmm, fajny pakerek i dobrze zbudowana klata.

13. Ten to taki bardziej słodziak, a ciało takie że patrzyłbym się w szatni :D

14. Fajny skurwiel w klimacie. No i zajebiste TNy

15. Dwóch ładnych młodzików w czapkach wpierdolkach. Lubie to.


16. Ta fota po prostu jest fajna i jarają mnie te białe soxy.

17. Po co zasłaniać? :/ Gościu trochę szczupły ale fajnie wyrzeźbiony i dość wysoki.

18. Mmm, fajny groźny drechol. Jak dla mnie taki idealnie zbudowany z ładną klatą. Przemacałbym,

19. Fajni nieokrzesani chłopcy. Mmm, grupowa zabawa z takimi byłaby boska. A no i zajebiste giry mają.

20. Kto by chciał usługiwać temu samcowi alfa?

21. Super para z Polski w klimatach :)

22. Jest czapka wpierdolka, jest super stylówa.

23. Typowy fajny polski dresik. Wam też się podoba?

24. I kolejne młode wilki z Polski.

25. Mmm, ten kolo jest serio porządnie zbudowany. Chętnie zobaczyłbym bez ręcznika.

26. Jak widzę takich młodych szczupłych drecholi na ulicy to zawsze ciężko oderwać wzrok. Szczególnie latem.

27. Mmm ten młodzik też ładny i ciałko niczego sobie.

28. Który najfajniejszy?

29. Polska dresiarnia na mieście ;)

30. Mmm tacy młodzi a tak porządnie zbudowani. Mniam.

31. Ten jak dla mnie ma po prostu przystojną mordę.

32. No i jeszcze paru ziomeczków na osiedlu.

17 komentarzy:

  1. każdemu bym dał się wyjebać :D najlepiej całe stado. wyobrażam sobie, jacy są spoceni i jak im muszą jebać stopy i soxy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy z poprawczaka mega, też jara mnie ten klimat. Najbardziej mi sie podobają chłopaki z fotek: 6, 9, 21, 23 i 26. Co robić? Służyć im, obciągać, dawać dupy i być na zawołanie. Fantazja -> ziomki z porpawczaka wyrywają mnie na grindrze, spotykamy się, zniewalają mnie, zakładają chastity i robią ze mnie swoją prywatną sukę w seksie i sługę do spraw codziennych.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. 6, 11, 17 - ci z 6 mogliby mnie po kolei dymać do woli... tyle ile chcą i jak chcą.

    a 11 i 17 - mogliby mnie mieć na każde zawołanie. jeden telefon i zjawiam się gotowy do zaspokojenia ich samczych potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  4. 32 - z nimi ostra orgia, 29 - z nimi ostry trójkąt, 26 - z tymi jeszcze ostrzejszy trójkąt (sperma by tryskała w dupsko), 23 - on może mnie jebać całą noc, 9 - a ci mogą mnie jebać na zmianę cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Numerom 4,5,6,11,13,16,17,18,19, 20 na maxa, 25, 28 tylko po lewej i 31 nastawiłbym dupy i usta do ruchania

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo Mi się podoba chłopak z zdjęcia nr 3 i chciałbym aby Mnie dymał w dupsko i usta, również mógłbym się w całości oddać dresiakowi z zdjęcia nr 16. zaś ze zdjęcia nr 32 temu chłopakowi w niebieskich spodenkach Nike oraz chłopakowi w zielonej koszulce bym został ich cwelem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała ekipa z fotki nr 4, chłopak środkowy z fotki nr 9. Nic mnie bardziej nie jara niż myśl o byciu cwelem dla młodziaków z poprawczaka albo ośrodka wychowawczego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalbym sie kazdemu jebac

    OdpowiedzUsuń
  9. 8,11,14,20 i ten z lewej ze zdjecia 28...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie 11 i 20 ;)

    A co do filmów to jak najbardziej zapewne nie tylko ja czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 14. reszta to jakieś dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko wybrać :) Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Siema.
    Lubię takich męskich zwyroli. Też lubię klimat poprawczy, brutalnych dresów pakerów i osiedlowych ziomeczków.

    OdpowiedzUsuń
  14. drągal mi skamieniał na widok numeru 8 i 10 fajna dresiarnia... ale bym sie dał cwelić i taką rure dla nich possał. Fajne cyce wyrzeźbione!

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się podobają: 17,19(wszyscy),23,25 fajnie umięśniony i tylko ten ręcznik niepotrzebny i 27.

    OdpowiedzUsuń
  16. 3-4-5-6-7-9-10-11-14-15-16-17-19-20-21-22-23-24-25-31 Zajebiste drechole każdego jednego bym chciał na jednom całom noc po koleji dawał bym im dupy aby jebali mnie na morgi niuchał bym im też cało dniowe chodzone stopy a do pały jak bym się dorwał to tak bym szarpał jak reksio szynkę a superman tryskała by im uszami z tej roskoszy a dziurę mam głembokom i bardzo pojemnom normalnie zajechał bym na koniu każdego jednego z wymienionych numerków tylko gdzie takich towarów dorwać bo z łurzka nie wypuścił bym ich nawed na chwilę takie mam braki a zadowoleni by byli tak jak by Boga za nogi chwycili był by szał ciał ruchanie na maxa do białego rana wyssał bym z tak młodych i jurnych jajek co do ostatniej kropli spermy .

    OdpowiedzUsuń