czwartek, 4 października 2018

Kolejne foty fajnych młodych chłopaków, dresiarzy, sporcików

Kolejny dzień, to i pora na kolejną porcję fot zajebistych chłopaków - dobrałem te foty głównie ze względu na fajną mordę, ciało albo dresiarski styl. Napisz który młodzik najlepszy i co chciałbyś z nim zrobić - albo co on mógłby z tobą? ;)

01 - Ten młodzik ma zajebistą mordę i spojrzenie

02 - Fajna stylówa i biała czapka wpierdolka

03 - Ogólnie fajny gostek z groźnym spojrzeniem

04 - U tego nie widać twarzy ale podoba mi się jego ciało, ciemne szorty i TNy

05 - Ładny młodzik bez koszulki

06 - Młode wilki, ten po prawej ma fajnego ryja

07- Ciekawe ujęcie z góry i fajny brzuch

08 - Młody szczupły dresik, spoko gostek


09 - Kolejny z fajnym spojrzeniem i czapką wpierdolką

10 - Nietypowa fota, na której zajebiście widać duże stopy i owłosione nogi tego fajnego młodzika
11 - Zamyślony młody samiec :)

12 - Fajna koszulka adidasa i spoko twarz

13 - Sporcik koszykarz z niezłym ciałem

14 - Ten ma super klatę i stopy, pewnie pływak

15 - Dwóch młodych dresików ze wsi - fajna sporcikowa stylówa

16 - Dobrze zbudowany łysy kolo w fajnych dresach i adikach

17 - Ten młody ma tajemnicze spojrzenie, a klata całkiem całkiem :)

18 - Hmm, czemu on trzyma ten ręcznik :)

19 - Dwóch pozytywnych łysoli, wyglądają na gości z Ukrainy :P

20 - Ten drechol ma chyba ochotę na sneak i żeby ktoś mu ojebał te TNy :)

21 - Spoko młody byczek w dresach

22 - Bokser z surowym spojrzeniem. "Chcesz wpierdol na ringu?" ;)

23 - Fajne dresy i TNy :)

24 - Na koniec kilku szczupłych dresików w samych szortach skacze do wody. Sam nie wiem czemu jarają mnie takie foty, ale goście są krótko ostrzyżeni i mają fajne ciała :)

Koniecznie napisz w komentarzu kto najbardziej wpadł ci w oko i co byś z nim chciał zrobić, albo on mógłby zrobić z tobą ;)

8 komentarzy:

  1. Chętnie zostałbym cwelem dresa z nr. 20, widać że ostry skurwiel znający się na szmaceniu suki.

    cwel22wro

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej chciałbym zostać cwelem chłopaka ze zdjęcia 08 i 13 oraz z 6 Młodych Wilków, czy 5 Młodziaka i z 17, wszyscy chyba wiedzą co zrobić z uległym cwelem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie tacy kolesie się najbardziej podobają :P

      Usuń
  4. oj tak, Pan nr 20 moglby mnie kurwic gdzie chce i jak chce i ile chce )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciał bym iść na seks z panem nr 5, 13,14i 18,,aż chce mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Policzyłem ,że jest ich 31, więc co dzień inny przez cały miesiąc i problem z głowy. Nie mam racji?

    OdpowiedzUsuń